Cennik pakietów

Korzystanie z platformy nie wymaga podpisania umowy współpracy. Wystarczy założyc konto i zamówić karty Klienta w panelu aplikacji. Jedna karta może być przypisana do jednej umowy serwisowej. Link do regulaminu

Basic
16,80 zł  / umowa
  • Pakiet 10 umów

  • KartaKlienta

  • Obsługa umowy

  • SMS kody

Premium
12,80zł  / umowa
  • Pakiet 200 umów

  • Karty Klienta

  • Obsługa umowy

  • SMS kody

Partnerzy Optidotum®
2,80zł  / umowa
  • Dowolna ilość umów

  • Karty Klienta

  • Obsługa umowy

  • SMS kody


Podane ceny są cenami netto.

  • PayU-icon

Pytania i odpowiedzi

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściaj zadawane pytania.

  • Jak rozpocząć współpracę?

    Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub zadzwoń pod numer telefonu +48 504 899 091

  • Na jakich urządzeniach działa aplikacja?

    Aplikacja działa na dowolnym systemie operacyjnym wyposażonym w przeglądarkę www. Może to być komputer stacjonarny, ale także laptop, tablet czy smartfon.

  • Na jaki czas zawierana jest umowa?

    Aby korzystać z naszego systemu nie wymagamy podpisania umowy. Wystarczy, że w aplikacji zamówisz karty Klienta, które będziesz wydawać po zawarciu umowy z Klientem, który kupił okulary.

  • Jak wygląda przykładowa umowa usługi serwisowej dla Klienta detalicznego?

    Przykładowa umowa dostępna jest na stronie: Przykładowa umowa serwisowa

  • Czy warunki dla Klientów detalicznych moga być dostosowane w zależności od salonu?

    Tak, każdy salon optyczny może zastosować własne reguły dotyczące ceny zakupu pakietu serwisowego oraz wartości udziału własnewgo przy realizacji umowy serwisowej w przypadku uszkodzeina okularów.

  • W jaki sposób realizowane są naprawy lub wymiany okularów?

    Salon optyczny zawiera w swoim imieniu umowę serwisową z Klientem. Dlatego każdy salon optyczny we własnym zakresie realizuje postanowienia umowy. Nasza rekomendacja, to udział własny Klienta przy realizacji umowy serwisowej na poziomie 20% wartości nowego produktu lub 60% przy uszkodzeniu okularów, które noszą znaczące ślady zużycia.

  • Dlaczego proponujemy dwie stawki udziału własnego Klienta?

    Stawka podstawowa 20% dotyczy przypadkowego uszkodzenia prawidłowo użytkowanych okularów. Natomiast 60% dotyczy sytuacji, gdy okulary użytkowane są niezgodnie z przeznaczeniem.

    Pakiet serwisowy ma służyć zabezpieczeniu Klienta w przypadku uszkodzenia wykraczającego poza gwarancję np. uszkodzenia mechaniczne, ale nie jest to promesa bezwarunkowego rabatu.

    W przypadku użytkowania okularów niezgodnie z przeznaczeniem np. w trudnych warunkach (zapylenie, kontakt ze środkami chemicznymi, jako okulary ochronne przy szlifowaniu itp.), bez odpowiedniej pielęgnacji, stosujemy wyższą stawkę udziału własnego. Również w przypadku, gdy okualary ulegną awarii, a ich stan będzie wskazywał na używanie niezgodnie z instrukcją używania wyrobu medycznego.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skontaktuj się z nami, odpowiemy najszybciej jak to możliwe.