Korzystanie z platformy nie wymaga podpisania umowy współpracy. Wystarczy założyc konto i zamówić karty Klienta w panelu aplikacji. Jedna karta może być przypisana do jednej umowy serwisowej. Link do regulaminu
Pakiet 10 umów
KartaKlienta
Obsługa umowy
SMS kody
Pakiet 200 umów
Karty Klienta
Obsługa umowy
SMS kody
Dowolna ilość umów
Karty Klienta
Obsługa umowy
SMS kody
Podane ceny są cenami netto.
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściaj zadawane pytania.
Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub zadzwoń pod numer telefonu +48 504 899 091
Aplikacja działa na dowolnym systemie operacyjnym wyposażonym w przeglądarkę www. Może to być komputer stacjonarny, ale także laptop, tablet czy smartfon.
Aby korzystać z naszego systemu nie wymagamy podpisania umowy. Wystarczy, że w aplikacji zamówisz karty Klienta, które będziesz wydawać po zawarciu umowy z Klientem, który kupił okulary.
Przykładowa umowa dostępna jest na stronie: Przykładowa umowa serwisowa
Tak, każdy salon optyczny może zastosować własne reguły dotyczące ceny zakupu pakietu serwisowego oraz wartości udziału własnewgo przy realizacji umowy serwisowej w przypadku uszkodzeina okularów.
Salon optyczny zawiera w swoim imieniu umowę serwisową z Klientem. Dlatego każdy salon optyczny we własnym zakresie realizuje postanowienia umowy. Nasza rekomendacja, to udział własny Klienta przy realizacji umowy serwisowej na poziomie 20% wartości nowego produktu lub 60% przy uszkodzeniu okularów, które noszą znaczące ślady zużycia.
Stawka podstawowa 20% dotyczy przypadkowego uszkodzenia prawidłowo użytkowanych okularów. Natomiast 60% dotyczy sytuacji, gdy okulary użytkowane są niezgodnie z przeznaczeniem.
Pakiet serwisowy ma służyć zabezpieczeniu Klienta w przypadku uszkodzenia wykraczającego poza gwarancję np. uszkodzenia mechaniczne, ale nie jest to promesa bezwarunkowego rabatu.
W przypadku użytkowania okularów niezgodnie z przeznaczeniem np. w trudnych warunkach (zapylenie, kontakt ze środkami chemicznymi, jako okulary ochronne przy szlifowaniu itp.), bez odpowiedniej pielęgnacji, stosujemy wyższą stawkę udziału własnego. Również w przypadku, gdy okualary ulegną awarii, a ich stan będzie wskazywał na używanie niezgodnie z instrukcją używania wyrobu medycznego.
Skontaktuj się z nami, odpowiemy najszybciej jak to możliwe.