Przykładowa umowa serwisowa zawierana pomiędzy Optykiem, a klientem detalicznym
Umowa – Niniejsza Umowa Serwisowa „Bezpieczne Okulary” jest porozumieniem między Optykiem a Klientem, regulującym warunki serwisowania, naprawy lub wymiany okularów w okresie obowiązywania umowy.
Klient – Osoba fizyczna lub prawna, która zakupiła okulary i wykupiła pakiet serwisowy objęty niniejszą umową.
Optyk – Firma lub osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, która dostarczyła okulary i świadczy usługi serwisowe zgodnie z warunkami niniejszej umowy.
Umowa zostaje zawarta na okres [ilość_miesięcy] miesięcy od [data_aktywacji]
Zakres Umowy: Umowa serwisowa obejmuje naprawę lub zakup nowych takich samych produktów lub innych w przypadku braku dostępności w okresie obowiązywania umowy.
Zasady Realizacji: Przy każdej naprawie lub wymianie elementów okularów, Klient może skorzystać ze zniżki wynikającej z treści umowy serwisowej (szczegóły w sekcji: Udział własny Klienta). Kwota pozostała do wykorzystania w ramach umowy zostanie pomniejszona o wartość naprawy lub wymienionych elementów. Do wyceny wymiany lub naprawy stosuje się aktualne ceny detaliczne produktów.
W przypadku braku dostępności oprawek (tego samego modelu), Klient może wybrać inny model wraz z nowymi szkłami tego samego rodzaju (konstrukcja, materiał, uszlachetnienia). Klient ponosi koszt zakupu nowych szkieł do tej oprawki zgodnie z warunkami umowy.
W przypadku zmiany korekcji przy zakupie nowych okularów, rabat na nowe szkła nie jest udzielany.
Rabat: Rabat wynikający z umowy serwisowej naliczany jest do wartości nieprzekraczającej wartości pozostałej do wykorzystania w ramach umowy.
Wybór droższego produktu: Zobowiązuje Klienta do pokrycia 100% różnicy w cenie.
Przy realizacji umowy, Klient jest zobowiązany do zapłaty za nowe produkty i usługi dostarczane w ramach umowy serwisowej. Wartość udziału własnego w koszcie zakupu określony jest poniżej.
Udział własny 20% wartości nowego zamówienia obowiązuje, gdy Klient przypadkowo uszkodzi okulary lub ich elementy.
Udział 40% obowiązuje, gdy uszkodzone okulary posiadają jedynie normalne ślady użytkowania wynikające z używania okularów.
W przypadku wymiany uszkodzonych opraw lub szkieł na nowe w ramach umowy serwisowej, Klient jest zobowiązany do zwrotu uszkodzonych szkieł lub opraw okularowych najpóźniej w dniu złożenia zamówienia na okulary lub oprawki.
Umowa serwisowa dotyczy tylko pierwotnie zakupioneych okularów lub szkieł, nie obejmuje nowych produktów zakupionych z rabatem wynikającym z umowy serwisowej.
Zakup produktów w ramach umowy serwisowej wyłącza ten zakup z innych promocji dostępnych w salonie optycznym, w którym zakup jest realizowany.
Wszelkie zmiany wymagają pisemnej zgody obu stron w formie aneksu do umowy